Recensie

Prinses Catharina-Amalialaan 5, Hoofddorp

Agnes was pro-actief, dacht continu mee en handelde snel

Wij zijn ontzettend tevreden over onze ervaring met REMAX en vooral met onze makelaar. De communicatie verliep erg prettig en laagdrempelig via WhatsApp en telefonisch, waardoor we snel konden schakelen wanneer dat nodig was. De makelaar was pro-actief, dacht continu mee en handelde snel. Daarnaast kregen we waardevolle tips en merkten we duidelijk dat er veel marktkennis aanwezig was. Dat gaf ons veel vertrouwen tijdens het hele proces.

Recensie door Een Funda gebruiker

Terug naar beoordelingen

Naar boven